Encara no has demanat la Beca MEC? A què esperes!?

Bon dia famílies!

Us recordem, tal com vam explicar a un anterior article , que la sol·licitud de les Beques MEC pel curs 2022-2023 s’ha avançat i, fins el dia 12 de maig, està obert. Us recordem que aquestes beques poden ser demanades per tot aquell alumnat que està estudiant i que compleixi els requisits de la convocatòria (si no els compleix o no ho sabeu, la podeu demanar igualment i ja us la denegaran, si és el cas que no en sou beneficiaris).

La sol·licitud és molt senzilla, només heu d’accedir a aquest enllaç, seleccionar els estudis de l’alumne/a, llegir les instruccions i seguir les passes. La primera vegada que es sol·licita pot durar uns 30 minuts, però si ja hi teniu pràctica… en 15 minuts està feta. Tingueu la documentació preparada prèviament.

Insistim que la demaneu, especialment en el cas de l’alumnat que anirà a cursar estudis post obligatoris donat que ja es contempla el desplaçament del dia a dia, lloguer de pis, etc. Això val pel nostre alumnat que fa 4t d’ESO i el curs vinent cursarà CFGM (Formació Professional), Batxillerat o PFI i, també, pels que realitzin altres estudis com CFGS, Universitat, etc.

Salutacions!