Els músics de 5è

A la classe de 5è tenim molts músics! Un dia, a les classes de música, alguns alumnes van manifestar que volien tocar davant dels seus companys. Com que era una proposta que va sortir d’ells, tots hi vam estar d’acord. Això, sí, havia de ser voluntari. Vam establir un ordre d’actuacions setmanals i vam poder escoltar la bateria, el violí, el piano i l’ukele. Va ser molt emocionant i significatiu pels alumnes tocar davant dels seus amics i amigues i, per a la resta, veure als seus companys i companyes fent música. Qui sap, potser s’animaran la resta de músics!