EL DINAR DELS ALUMNES I ELS MESTRES

Com ja sabeu el nostre menjador escolar està gestionat per l’AMPA amb la supervisió de la Comissió de Menjador de Consell Escolar. L’empresa que ens fa el servei és TRESMES ECOACTIVA. Aquesta empresa treballa amb productes de proximitat i està situada en la màxima categoria en la classificació empresarial de la Generalitat de Catalunya com a empresa de menjadors escolars.

L’equip de monitors i monitores està altament qualificat i el temps de migdia està considerat com una part important dins del Projecte Educatiu de Centre, amb estones didàctiques i també d’esbarjo.

Alumnes i mestres mengem exactament el mateix, tot seguint una dieta equil·librada i controlada des de la inspecció sanitària. Molts dels mestres tenim fills i filles al centre que també utilitzen el servei de manera habitual. El menjar diari està publicat en els menús que l’AMPA envia a les famílies per correu electrònic i també a la pàgina web del centre i de l’empresa. Es fan menús especials per a les intol·leràncies i les al·lèrgies i els alumnes poden repetir sempre que ho desitgin.

Si teniu algun dubte respecte al funcionament del menjador podeu trucar al coordinador de menjador al número 609 02 77 00. En cas que vulgueu visitar les instal·lacions i/o veure directament el dia a dia del servei podeu trucar a la direcció del centre per concertar hora de visita.

A continuació teniu les fotos de dues setmanes de menú: