Educant en democràcia!

Benvolgudes famílies de 5è,

Aquest curs ha començat de la millor de les maneres amb ganes, empenta i energia. Després de molts mesos sense veure’ns les cares, arribem amb les piles carregades i ja estem a punt per posar en marxa el projecte “Educant en democràcia”, que consisteix n’és una proposta metodològica sobre la base del treball de la participació de la totalitat de l’alumnat a partir de les assemblees d’aula i en el dia a dia del centre educatiu. La pedagogia emprada consistirà a democratitzar els espais, a partir de diversos nivells de concreció i sempre tenint en compte el procés d’aprenentatge de l’alumne, la inclusió, la coeducació i la transversalitat de les competències adquirides.

Per aquest motiu ens plau presentar-vos a les diverses candidatures que el pròxim dia 21 de setembre es presentaran a les eleccions a “Cap de govern de 5è A i B”.

Esperem que sigui un procés d’aprenentatge intens i enriquidor per a totes i tots els participants! Endavant!