Dia Internacional dels Boscos

Aprofitant que el dia 21 de març va ser el Dia Internacional dels Boscos, el dimarts 19 l’alumnat de 2n i 3r d’ESO va realitzar unes activitats per a l’alumnat d’Infantil i Primària. El principal objectiu per celebrar aquest dia és conscienciar-nos sobre la importància que tenen els boscos per a la nostra vida i la necessitat de tenir-los ben cuidats. A més a més, per lluitar contra el perill de la desforestació i de la tala massiva i incontrolada d’arbres.

L’alumnat de 2n d’ESO, dintre del Projecte de Sostenibilitat, va organitzar uns tallers per a cada cicle. Per a Infantil es van preparar uns murals que els nens havien d’omplir amb arbres. Respecte al Cicle Inicial, es van realitzar uns jocs relacionats amb els animals en perill d’extinció. En el cas del Cicle Mitjà, els nens i les nenes van crear uns eslògans i cançons. I, per últim, l’alumnat del Cicle Superior va ser l’encarregat d’escriure un manifest per conscienciar a tota la comunitat educativa.

D’altra banda, l’alumnat de 3r d’ESO ens va amenitzar amb uns contes i jocs. Tots aquests tallers i materials han sigut ideats i creats per l’alumnat de 2n i 3r d’ESO.

Podeu veure les fotos aquí.