Dia 25 de novembre i lectura de manifest

Bon dia a tothom!

Com bé us vam explicar dies enrere, estem preparant una activitat global i transversal pel proper dilluns dia 25 de novembre-Dia Internacional per l’eliminació de la violència masclista! Des de les 9h fins a les 14h podreu veure un Punt Lila a la Plaça Vella on hi podreu trobar informació diversa vers la igualtat de gènere i conèixer què s’ha treballat des de l’Institut Escola.

D’altra banda, els alumnes de l’escola i de l’institut anirem visitant dit Punt Lila amb l’objectiu d’explicar a tothom què és el que hem treballat i fer una petita dinàmica.

A les 13:30h hi haurà la lectura del manifest fet pels alumnes de 3r i 4t ESO.

Avisar també, que durant la tarda ens traslladarem a la Plaça de la Tortuga per seguir amb la divulgació informativa amb l’assistència dels joves participants al SIOAJ-Punt jove el Kastell i el grup de dones de Castellterçol.

A mode de resum, els horaris són els següents:

Aquí el cartell informatiu amb els horaris específics: cartell 25N

US CONVIDEM A VENIR!