Curtmetratge sobre la vida de Prat de la Riba

El passat dimarts 24 d’abril, un grup d’alumnes de quart de l’ESO, vam presentar un curtmetratge il·lustrat manualment, i gravat en forma de “Draw my life” (edició en vídeo amb imatges dibuixades).

Va ser un treball de diverses setmanes, que vam crear amb molt d’esforç i en vàries sessions, durant les tardes de dijous a l’hora de socials.

El curtmetratge rep homenatge a tota la vida del gran personatge de Castellterçol que va contribuir plenament a la història de Catalunya: Enric Prat de la Riba. Aquest curs hem celebrat el centenari de la seva mort i, per això, vam pensar que seria una bona idea mostrar la seva història en un vídeo breu i divertit perquè tothom pogués entendre i conèixer la trajectòria d’aquest polític il·lustre.

Per fer aquest vídeo primer vam redactar el que volíem explicar en forma de guió i després vam fer els dibuixos respectius al text. Al moment de gravar, vam repassar el llapis amb retolador negre i vam pintar els dibuixos amb pastels de colors. Per acabar, vam muntar el vídeo, vam adjuntar la veu, el vam posar en càmera ràpida i finalment hi vam posar la música. El resultat va ser una fabulosa història il·lustrada per nosaltres.

Doneu-li una ullada al següent enllaç! Esperem que us agradi!

Mira el nostre curtmetratge d’Enric Prat de la Riba!

Preparació curtmetratge
Autors curtmetratge Prat de la Riba

Article escrit pels alumnes 4t ESO B:

Oleguer Pratdesaba, Natàlia Salvador, Pol Sosa, Jaciara Gómez