CoopSos, ens ajudes?

CoopSos és el nom amb el qual hem batejat la nostra cooperativa. Aquesta sorgeix d’una iniciativa de la Diputació de Barcelona, concretament del projecte CuEmE (Cultura Emprenedora a l’Escola), que és un projecte interdisciplinari en el qual els i les alumnes de 5è de l’IE de Castellterçol, al llarg del curs escolar, tindran la oportunitat d’aprendre mitjançant la creació d’una cooperativa; desenvolupant els valors, els hàbits i les capacitats d’emprenedoria.

Per tal de poder-la constituir i formalitzar, es van escollir els membres de l’equip directiu, es van revisar i apropar estatuts, i també valorar les organitzacions/comissions necessàries per tal de poder-la anar tirant endavant. Assolits els primers passos i amb els permisos corresponents, ja està començant a agafar forma.

La participació de diferents entitats i persones properes és cabdal en aquest projecte perquè viu de les relacions amb l’entorn; així doncs, vam creure oportú demanar ajuda i opinió de les persones més pròximes i valorar quin objecte o objectes/estris tindrien més demanda; fet que ens ajudarà a acabar de decidir.

La participació està sent un èxit i de ben segur que ens portarà més feina, però estem molt contents i contentes de comptar amb tanta implicació. Si encara no heu votat, us animem a que ho feu! Teniu temps fins el proper dimecres 29 de gener. Gràcies!