Constitució cooperativa CoopSos

Un curs mes, les i els alumnes de 5è curs d’Educació Primària ja hem engegat el projecte CuEmE (Cultura Emprenedora a l’Escola).
Un dels passos que hem hagut de dur a terme per poder treballar com a empresa ha estat constituir-nos com a cooperativa educativa. Aquest darrer dilluns, 9 de desembre vam fer una visita a l’Ajuntament de Castellterçol per entregar els nostres estatuts i l’acta de constitució i, així, aconseguir el NIF que ens identifica com a CoopSos.

Durant la vetllada, la presidenta, el secretari i el tresorer es van encarregar de fer la paperassa a les oficines d’atenció al ciutadà de la planta baixa.

L’equip directiu entrega la sol·licitud del NIF i els estatuts de l’empresa per porder-se constituir com a cooperativa.

Més tard, vam pujar a la sala de plens i ens va rebre l’alcalde, davant del qual vam explicar qui érem, quin són els nostres objectius productius, socials i educatius. Finalment, ens van obsequiar a cadascú de nosaltres amb un exemplar de ‘La Nacionalitat Catalana’, d’Enric Prat De La Riba.

Exliquem el nostre projecte i rebem el NIF de mans de l’alcalde.