CONCERT DE COMBO i ACTUACIÓ DE DRAMA (Vídeo complet)

Els alumnes de l’optativa de COMBO, de 3r d’ESO, van fer un concert just abans de les festes de Nadal, davant dels alumnes d’Educació Infantil i tota la Primària. Va ser concert molt agradable i emotiu es van interpretart peces de piano, guitarra, cançons actuals i percussió. Val a dir que els alumnes de van fer una DANSA molt visual i alegre, al ritme de la música del grup de COMBO en la darrera cançó.

Conjuntament, al concert, des de l’optativa de DRAMA, de 3r ESO, teatre en anglès, els alumnes ens van representar, a la mitja part del concert, una petita obra relacionada amb la música en anglès, amb l’obra: “Tortilla chips” Felicitar a tots els integrants del grup teatral per la seva valentia, dedicació i estudi, els alumnes de l’escola ho van gaudir molt.

aneu a l’ENLLAÇ: VÍDEO CONCERT I DRAMA AL CENTRU 2023

Durada vídeo total uns 43 minuts- 1a part concert : fins el minut 18 aproximadament  – Representació de Drama (del minut 18:00 al 27:00 aproximadament)- 2a part concert: des del minut 27:00 al final.