CONCERT DE COMBO i ACTUACIÓ DE DRAMA optatives 3r ESO

Els alumnes de l’optativa de COMBO, de 3r d’ESO, han fet un concert just abans de les festes de Nadal davant dels alumnes d’Educació Infantil i tota la Primària. Ha estat un concert molt agradable i emotiu on s’han fet peces de piano, guitarra, cançons actuals i percussió. Val a dir que els alumnes de han fet una DANSA molt visual i alegre, al ritme de la música del grup de COMBO en la darrera cançó.

Conjuntament, al concert, des de l’optativa de DRAMA, de 3r ESO, teatre en anglès, els alumnes ens han representat, a la mitja part del concert, una petita obra relacionada amb la música en anglès, amb l’obra: “Tortilla chips” Felicitar a tots els integrants del grup teatral per la seva valentia, dedicació i estudi, els alumnes de l’escola ho han gaudit molt.

CONCERT COMBO AL CENTRU

I REPRESENTACIÓ DRAMA A LA MITJA PART.

HA ESTAT FANTÀSTIC!

Moltes felicitats als alumnes per la gran feina feta! I moltíssimes gràcies a tots per fer-ho possible, mirarem de repetir-ho!