Comiat del projecte eTwinning amb 6è

L’alumnat de 6è ha estat tot el curs escolar realitzant un projecte eTwinning amb alumnes d’una escola de Grècia. Després de totes les activitats fetes, ha arribat el moment d’acomiadar-nos.

Per fer-ho, hem fet una videotrucada per jugar a un joc que havíem preparat conjuntament: Who wants to be a millionaire?”. Es tractava d’un joc de preguntes preparades pels alumnes sobre llocs de Catalunya i de Grècia. Prèviament, vam escollir els llocs que volíem mostrar del nostre país, vam preparar uns petits textos i els vam penjar a un projecte de Google Earth (el podeu veure clicant al següent enllaç).

A més a més, es va repartir el premi The Most Active eTwinner a aquelles dues persones que al llarg del curs han estat més actives. De la nostra escola, els guanyadors/es van ser l’Arnau i la Carlota.

Us deixem amb algunes imatges de la videotrucada i un vídeo on els nens i nenes s’acomiaden:

Goodbye Greek friends!