Colònies de 1r d’ESO a la neu!

Bon dia a tothom!

Els passats 9, 10 i 11 de febrer l’alumnat de 1r d’ESO va realitzar les colònies esportives a la neu. Aquestes colònies tenen l’objectiu de familiaritzar a l’alumnat amb activitats de neu com poden ser: esquí, snow, raquetes, curses d’orientació, etc; a més de treballar la cohesió de grup i la resolució de conflictes.

L’alumnat va anar acompanyat de tres docents del centre i, durant les activitats, van estar amb monitors professionals dins l’àmbit que els van formar amb relació a diverses pràctiques esportives.

Volem destacar l’èxit de les colònies, donat que tot l’alumnat va acabant esquiant o fent snow durant tots tres dies, sense cap incident ni desmotivació.

El curs vinent… MÉS!

Adjuntem unes quantes fotografies.