CLASSIFICACIÓ DELS INSTRUMENTS DE PERCUSSIÓ A 2n

A través d’un treball grupal i de descoberta, els alumnes de 2n de Primària han conegut els instruments de percussió i la seva classificació. L’activitat consistia en classificar els instruments de percussió que tenim a l’aula de Música (n’hi ha molts més, però nosaltres hem basat l’activitat en aquells que tenim, ja que els podem veure, tocar, escoltar…).  Primer, havien d’escollir un instrument de cada i posar-los tots al mig de la classe. Després, havien de fer una primera classificació, segons si el seu so és determinat o indeterminat i, seguidament, dins d’aquesta classificació, subdividir-los segons el material de què està fet la part de l’instrument que produeix el so (fusta, metall o membrana). I, tot això, ho hem acompanyat de cartells, alhora que hem escrit targetes amb els noms dels instruments.

A través d’aquesta activitat, també hem conegut les diferents maneres de fer-los sonar (picant, sacsejant, fregant…)

Ha estat una activitat molt significativa i interessant per als nens i nenes.

Veieu les imatges en aquest enllaç: Fotos