CANÇÓ “PERSONES IGUALS”

Avui, en motiu del “Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència envers la Dona”, a l’aula de música hem treballat la cançó “Persones Iguals”, tot fent reflexió sobre la lletra de la cançó i lligant aquesta activitat a totes les que s’han anat fent aquests dies previs a les aules i les que s’estan duent a terme avui a nivell escolar i municipal.

“Persones Iguals” és una cançó que ens parla de que les persones hem de tenir les mateixes oportunitats davant la societat, independentment del sexe, la classe social, la religió, la raça, l’edat, la cultura, les diversitats funcionals… Aquest tema musical forma part de la campanya Dóna la Nota amb Persones Iguals que organitza el Camp d’Aprenentatge Pau Casals.

Us deixem aquí el vídeo de la cançó, per si la voleu escoltar i veure.