Barcelonada i Manresada 2019

Els alumnes de 1r i 3r d’ESO de l’institut han participat aquesta setmana a la Manresada i a la Barcelonada, una gimcana de geolocalització on els alumnes aprenen a utilitzar d’una manera racional les noves tecnologies i també a moure’s sols per dintre d’aquestes ciutats.

Els nois i noies del centre han recorregut les ciutats realitzant tota una sèrie de proves, les evidències de les quals anaven etiquetant i penjant al Twitter i a l’Instagram. Es pot fer un seguiment de les activitats realitzades a través d’aquestes xarxes socials amb els hastags #BCNada19iecastell, #MNRada19iecastell i #iecastell. A continuació us en deixem una petita mostra.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *