Avui és el Dia escolar de la No Violència i la Pau

Bon dia a tothom!

Avui és el Dia escolar de la No-violència i la Pau i el nostre centre educatiu ho sap! Després d’estar treballant diversos continguts amb relació a la matèria, al llarg del dia d’avui i al llarg de la setmana treballarem continguts específics d’aquesta data. Continguts que ja treballem durant tot el curs donat que la prevenció de l’assetjament, la resolució positiva dels conflictes i moltes altres coses formen part del nostre dia a dia!

A continuació mostrem algunes fotografies! Estigueu atents perquè d’aquí a uns dies potser en posaren més!

I recordeu… la Pau no és sols un dia!