Apadrinament I5 – 4t

Aquest any els encarregats de l’hort de primària són les i els alumnes de Cicle Mitjà. Com que I5 també va a l’hort, se’ns va acudir que podien fer alguna cosa junts, i d’aquí va sortir un projecte de padrins d’hort.

Els grans ajuden als petits. Hem fet grups heterogenis i cada nen o nena de 4t té un fillol o fillola d’I5. Dins de cada grup hi ha diferents càrrecs: rec, eines, herbes, secretari/a. Ja fa dues setmanes que anem a l’hort! La primera vam conèixer les diferents eines, ens vam repartir els bancals i vam poder tenir un primer contacte amb els nostres fillols i les nostres filloles. Aquesta última setmana, hem netejat els bancals de males herbes i ja hem plantat. Coliflor, pastanagues, bròcolis, cebes… Que anirem cuidant i observant cada setmana fins que creixin i les puguem collir.

Us deixem un recull de les fotografies que hem fet fotos hort I5 – 4t

#SOMESCOLAVERDA