Algunes informacions sobre l’Orientació acadèmica i professional a 3r i 4t d’ESO

Bon dia a tothom!

Una vegada finalitzades les vacances de Setmana Santa ens tornem a posar mans a l’obra! A continuació us donem algunes informacions d’interès vers l’orientació acadèmica i professional de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO.

• La web de la Fira de l’Estudiant ja està activa per tothom (aquest curs torna a ser en format digital). Aquí l’enllaç. Recomanem a les famílies i a l’alumnat que la visiteu. A l’alumnat de 3r d’ESO se’ls explicarà al centre, però la recerca l’han de fer a casa. Hem fet un vídeo resum explicatiu de la dita pàgina web per incentivar la seva visita. L’adjuntem al final de l’article.
  • Famílies de 3r d’ESO: recordeu que demà, dimarts 6 d’abril, tenim la Xerrada informativa d’orientació a les 18h en format telemàtic. Teniu la informació detallada al vostre correu electrònic (si no us hagués arribat, contacteu amb el centre).
  • Famílies de 4t d’ESO: tot l’alumnat de 4t d’ESO ha pres la decisió vers els estudis postobligatoris pel curs vinent. D’aquí a poc temps rebreu, via correu electrònic, el consell orientador. Estigueu atents a les portes obertes dels diversos centres educatius, alguns ja les comencen a iniciar breument. Pregunteu TOT allò que necessiteu saber. Dins del consell orientador us donarem alguns consells sobre què és important preguntar a unes portes obertes. Les preinscripcions seran al maig, us farem un recordatori, però marqueu-vos-ho bé a l’agenda.

Salutacions!