ACTIVITATS MUSICALS PER COMMEMORAR EL 8M

El 8 de març és el Dia Internacional de les dones.

Des de l’àrea de música també hem aportat el nostre granet de sorra en la commemoració d’aquest dia amb diferents activitats musicals.

Amb els alumnes de 5è hem fet una reflexió de la lletra de la cançó “ella”, de la cantant Bebe.

Amb els alumnes de 6è estem mirant la pel·lícula “La directora d’orquestra”, que narra la història de l’Antònia Brico, la primera dona que va aconseguir dirigir l’orquestra filharmònica de Nova York. Aquesta pel·lícula ens permet fer una reflexió sobre el paper de la dona en la música. Així mateix, amb els alumnes de 4t hem realitzat un mural, a través del coneixement del treball i de la trajectòria musical d’algunes dones.

Finalment, amb les i els alumnes de cicle inicial i de tercer de primària, hem realitzat diferents activitats musicals, a partir de la cançó “girls just want to have fun”, de la Cindy Lauper.

En aquest link veureu una selecció d’algunes de les activitats realitzades:

1r de Primària

2n de primària