A RITME DE TABALS!

Després de 2 anys de pandèmia, ja en teníem ganes!

I és que el grup de tabalers i tabaleres dels diables de Castellterçol ha tornat a l’escola per a realitzar tallers de tabals amb els alumnes de 3r a 6è de primària. Uns tallers musicalment molt complets, en què treballem diferents ritmes musicals, la memòria musical, la concentració…Coneixem la tècnica de tocar els tabals, com es tensen i destensen, els tipus que hi ha… A més a més, realitzem una activitat col·lectiva que ens ajuda a interactuar i a aprendre els uns dels altres. I, sobretot, ens ho passem d’allò més bé!

Mil gràcies Eva, Inés i David! Mil gràcies diables de Castellterçol!

Tabals 3r

Tabals 4t