A Cicle Superior treballem el Landart!

Hola a tothom!

Els dijous 8 i 15 d’octubre amb els alumnes de Cicle Superior vam voler treballar i conèixer el Landart; un art creat a la natura, utilitzant materials naturals com pedres, fulles o terra.

El primer dijous vam quedar-nos al bosquet del costat de l’escola on allà vam iniciar-nos amb aquest estil artístic i vam començar a fer volar la imaginació i veure les possibilitats de tot allò que podem fer amb elements naturals. El segon dijous ja vam voler aprofundir més, és per això que vam decidir anar al bosc del costat de l’escola, als “Pinets”, i allà vam realitzar tot d’obres d’art tan sols utilitzant elements naturals com fulles, pinyes, troncs, branques, pedres, etc.

Hem de dir que els alumnes van ser molt creatius i van sortir veritables obres d’art, quina imaginació! Us deixem unes quantes fotos a continuació per poder veure els resultats!

Fotos de Landart a Cicle Superior