5È VISITEM EL CASTELL DE CASTELLTERÇOL!

El divendres passat els i les alumnes de 5è vam anar a visitar el castell de Castellterçol. Gràcies a la nostra guia, la Montse, vam poder entendre millor perquè es va construir aquest castell en aquest poble, de qui era i com hi vivien. També vam parlar d’algunes anècdotes i secrets que s’hi amaguen!

Primer vam anar a visitar l’ermita de Sant Miquel (o del remei), la qual ha patit molts canvis els darrers anys. També vam poder tocar la campana! Tot seguit ens vam dirigir cap al castell i hi vam entrar. Allà vam observar les ruines que en queden i vam poder imaginar com eren les estances d’aquell lloc fa anys enrere.

Com que a l’escola, a l’assignatura de medi social, hem acabat aquest trimestre parlant de l’Edat Mitjana, amb aquesta sortida hem pogut relacionar molt bé alguns dels conceptes treballats.

Va ser molt interessant i ens ho vam passar molt bé!  A continuació teniu les fotos de la sortida!