36é Concurs escolar ONCE

L’alumnat de primer d’ESO participem al concurs organitzat pel Grup Social ONCE!!!

En aquesta edició, en la categoria en què participem, el treball a realitzar consisteix a crear banderes per donar suport al moviment per la inclusió i a la celebració del World Blindness Summit (WBS), la cimera mundial de la ceguesa que tindrà lloc entre el 19 i 24 de juny de 2020 a Madrid.

Els grup de 1r d’ESO A participem amb la bandera titolada “la mà que ens inclou” i el grup de 1r d’ESO B amb la bandera titolada “junts som inclusió”, dues propostes que pensem que representen amb força i originalitat l’esperit del moviment per la inclusió i, a més a més, posen de manifest valors com l’empatia, la solidaritat, el pensamenr crític i el treball en equip.

Les dues banderes van acompanyades d’una audiodescripció que explica les característiques dels treballs a les persones invidents.