21 de juliol i 2 de setembre: venda de llibres!

ampallibresdetext

Benvolgudes famílies,

Us informem que els dies de venda de llibres pel curs 2017-2018, a la biblioteca de l’escola (edifici de primària) seran:

• divendres 21 de juliol de 10h a 14h i de 16h a 19h de la tarda.
  • dissabte 2 de setembre de 10h a 13h del migdia.

Tal com vam fer l’any passat, la quota de material s’inclourà dins la factura dels llibres, i pels alumnes d’ESO, també es cobraran els quaderns digitals interactius (novetat per aquest curs).

En aquest enllaç (feu clic aquí), us fem arribar els preus del material escolar, i en aquest altre enllaç, us fem arribar els llistats de llibres amb preus per cada curs.

Podreu fer el pagament amb targeta de crèdit, si us és més còmode.

Recordeu que per poder comprar els llibres i gaudir del descompte, cal haver pagat la quota de l’AMPA del curs passat. Aquelles famílies que no hagin pagat la quota ho podran fer aquell mateix dia, en efectiu, dirigint-se als membres de l’AMPA.

Pel que fa a educació infantil ( P3, P4 i P5 ), que no tenen assignats llibres, podreu fer el pagament en efectiu del material els mateixos dies, a la Mònica Casacuberta.
Els imports són:

• Material: 40 euros
  • Fotocòpies: 20 euros
  • Agenda : 3 euros

Per qualsevol dubte, estem a la vostra disposició. Esperem que gaudiu d’unes bones vacances.

Bon estiu !