1a CAMINADA GR177- RONDA DEL MOIANÈS a 3r ESO

Aquest curs hem fet la prova BETA de la Ronda del Moianès, la GR177, amb els alumnes de 3r ESO. El recorregut ha estat programat en 5 etapes, de dilluns a divendres, i s’ha caminat una mitjana de 15 a 20 km per dia. Els trajectes s’han fet pels diferents camins i rutes del GR177 corresponent al tram del Moianès, tot i que s’han fet algunes dreceres per poder combinar el fet de caminar i alhora poder gaudir l’experiència, les vistes, l’entorn i per poder conèixer racons amagats, llegendes, natura i la nostra història, cosa que ha estat possible, també, gràcies al llibret que hem dissenyat expressament per a la Ruta GR177, (veure primera imatge) en què es poden veure les etapes del recorregut, es pot llegir alguna llegenda o fets curiosos que ens podem trobar pel nostre camí i, per descomptat, s’ha pogut segellar cada etapa!

Els alumnes ho han gaudit molt, tot i alguns inconvenients, com les llagues als peus!, però han estat molt valents. Hem pernoctat a l’escola de Calders i la de l’Estany, hem pogut fer una estada al Mas Saiol (casa de colònies de Moià), i, finalment, a Castellcir hem pogut sopar i dormir al seu local social. Hem combinat àpats d’alguns restaurants amb altres que ens hem fet nosaltres mateixos. Volem agrair la predisposició i l’ajuda de tota la comunitat educativa, de les escoles, dels municipis i del personal que s’han implicat en el nostre projecte GR177. Moltes gràcies.

Aquí podeu veure un recull d’imatges i vídeos sobre l’experiència, link