Del 25 al 29 de maig. 2n

ÀMBIT MATEMÀTIC

Repte matemàtic: TANGRAM

ÀMBIT CONEIXEMENT DEL MEDI

Ara que ja hem fet els tres sectors I hem après moltes coses! Us convido a que escolliu un ofici que us agradi i em feu una petita exposició explicant-me el més important de l`ofici, a quin sector pertany i d’altra informació que considereu interessant…. Teniu temps fins el 7 de juny per entregar-m’ho.

ÀMBIT ARTÍSTIC

Continuem amb els pirates. Aquesta vegada treballarem La dansa dels Pirates. Trobareu l’activitat en la següent presentació:

LA DANSA DELS PIRATES

Recordeu retornar-me l’activitat al meu correu: nancy.santiago@iecastell.cat. Si veieu que el vostre vídeo pesa molt, me’l podeu compartir pel DRIVE al meu correu.

ÀMBIT EDUCACIÓ FÍSICA: Us atreviu a fer un Escape Room amb la família per aconseguir salvar els Jocs Olímpics del Coronavirus? Només us cal anar seguint les instruccions que hi ha en aquest enllaç: SCAPE ROOM

ÀMBIT D’EDUCACIÓ EN VALORS

RELIGIÓ: Hola a tots, sóc l’Alèxia la mestra de religió. Abans estava de baixa de maternitat però ja em torno a incorporar a l’escola. Com que no ens podrem retrobar a l’escola us envio un petit vídeo de presentació on us explico qui sóc i us animo a que m’envieu el vostre vídeo així us puc conèixer una mica més. Els vídeos els podeu enviar a: religio@iecastell.cat. Espero que estigueu tots i totes molt bé.”

Vídeo de presentació mestra de religió.

EDUCACIÓ EN VALORS: Aquesta setmana us comparteixo el curtmetratge : “Història d’un eriçó”. Explica la història d’un eriçó en el seu primer dia d’escola. Intenta fer amics nous per les però els seus  pues punxegudes li posen difícil aquesta tasca. La resta d’animals poc a poc s’allunyen d’ell i el petit eriçó es queda trist i sol. Com creieu que acabarà la història? Compartiu aquest curtmetratge amb la vostra família i parleu-ne.