Divendres, berena amb nosaltres!
Bon dia, famílies! A partir d’aquest divendres 29 d’octubre, l’alumnat de 4t d’ESO estarà cada divendres al porxo de l’escola a les 16.30 h, venent berenars per a tots els nens i totes les nenes. #divendresberenaambnosaltres No us ho perdeu!
Divendres, berena amb nosaltres! Llegeix més »












