P4 SOM LA CLASSE DEL “PEIX NAPOLEÓ”
Els nens i nenes de P4 estem molt contents de poder tornar a l’escola amb els nostres amics i amigues! Des de que vam començar el curs hem fet un munt de coses i ens ho estem passant d’allò més bé! Estem molt ben adaptats a la nova rutina, compartint bonics moments junts. Ah, i […]
P4 SOM LA CLASSE DEL “PEIX NAPOLEÓ” Llegeix més »












