Després d’aquest any tant atípic, per fi, els i les alumnes de Cicle Mitjà juntament amb les mestres ens vam poder carregar a l’esquena les motxilles d’il·lusió i moltes ganes per agafar un autocar direcció al Centre de Recuperació d’Animals Marins (CRAM).
Una vegada allà, ens vam adonar que teníem el mar a tocar i no podíem triar un lloc millor per esmorzar. Amb la panxa plena, vam entrar al centre a fer el taller “No embrutem el nostre mar!” per conscienciar-nos de la importància de cuidar la natura i vam ser conscients de les conseqüències de la contaminació que produïm els humans. També, vam fer una visita a les seves instal·lacions on vam poder veure alguns dels animals que estaven en fase de recuperació.
A l’hora de dinar, vam tornar anar a la platja i vam gaudir del menjar al costat de la sorra, el sol i l’aigua. Un dia fantàstic que vam poder rematar jugant una bona estona.
Va ser una experiència molt enriquidora i ens vam quedar amb moltes ganes de més.
Aquí teniu les imatges: Fotos

