Trobada literària del club de lectura: “L’evolució de la Calpurnia Tate”

El passat dijous 4 de febrer ens vam trobar a l’aire lliure per tal de parlar i compartir opinions sobre aquesta lectura meravellosa. Dels alumnes que van poder assistir – de primer, segon i quart d’ESO – val a dir que alguns encara no l’han pogut acabar, i per aquest motiu no hi va haver espòilers.

L’alumnat de tercer tenien una activitat matemàtica i no van poder assistir a darrera hora, tot i que ja ens van dir que el llibre els havia agradat.

Com que la novel·la gira entorn l’amor envers la natura i transcorre en un context rural, vam considerar que el millor lloc per a reunir-nos era a un dels horts del nostre institut escola. Ja vam procurar no trepitjar cap col!

Properament ens hi tornarem a reunir per tal de fer-ne la cloenda i encetar un nou llibre.