MARXA ELI ESTEVE 2023

SERVEI COMUNTARI

MARXA ELI ESTEVE 2023

Un any més, a través del Servei Comunitari, l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Escola Caritat Serinyana Cap de Creus, torna a col·laborar amb l’Ajuntament de Cadaqués en l’organització de la Marxa Eli Esteve, una marxa/caminada per l’entorn del municipi de Cadaqués.

Els participants a la caminada seran tots els alumnes de Cicle Superior i d’ESO de l’IE Cadaqués, acompanyats dels docents. Tot hi així, la Marxa, està oberta a tothom que hi vulgui participar.

Dia: 23/03/2023

Ruta: 14 kilòmetres de distància
Institut Escola Caritat Serinyana Cap de Creus – Pont des Barral – Mas d’en Duran – Mas de Gumeia – Camí de sa Birba – Crani de cabra – Camí Cap de Creus – Port de la Selva, direcció Port de la Selva – Rec del Fitó – Mas Vell – Rengle des Pins de Mas Vell – Camí Port de la Selva – Cadaqués, direcció Cadaqués (Mina de Ferro) – Mas de sa Senyora – Es Volcà – Institut Escola Caritat Serinyana Cap de Creus

L’hora sortida aproximada serà les 9 del matí i es calcula tornar entre les 12 i 2/4 d’1 del migdia.

Animeu-vos a participar!

• Full Inscripció Gratuita (S’ha d’indicar dades del Participant i  un contacte en cas d’emergència. Els menors no acompanyats, entre 12 i 18 anys, hauran de portar autorització firmada).
  • Lloc d’inscripció: Oficina de Turisme de Cadaqués o L’Institut-Escola Caritat Serinyana

Autorització: Menors de 12 a 18 anys no acompanyats