Fem tallers d’immersió lingüística per al reforç de l’anglès! #ESTFSE21

En data 29 de juny de 2021 el nostre centre va rebre una subvenció per dur a terme activitats de reforç en l’aprenentatge de la llengua anglesa.

Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

El Programa d’orientació i reforç per a la millora i suport en l’educació té com a eix fonamental la reducció i prevenció del fracàs escolar i de l’abandonament escolar prematur mitjançant el suport a centres educatius d’entorns socioeconòmics vulnerables, intervencions específiques adreçades a col·lectius en situació especialment vulnerable (alumnat immigrant, d’ètnia gitana o amb necessitats educatives especials), la implicació de la comunitat educativa en el procés educatiu i l’enfortiment formatiu de les competències del professorat per tal de donar resposta educativa a la diversitat de necessitats educatives.

Durant el primer trimestre del curs 202122, està previst que els alumnes de secundaria
portin a terme tot un seguit de tallers que de ben segur ajudaran i motivaran el nostre

alu
mnat per aconseguir bons resultats educatius i una integració social completa. Aquests
tallers seran impartits
per diferents formadors/es en llengua anglesa i giraran al voltant de l’art i el teatre.