FESTA D’ANIVERSARI!

Aquest dilluns vam celebrar a P3 la festa d’ aniversari de la Karolina. Ens va convidar a esmorçar i després, entre tots, li vam cantar ”aniversari feliç”. Va ser una estona molt divertida!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut