PROJECTE RETOTECH 22-23

L’alumnat de 6è està acabant de preparar el seu projecte RETOTECH de la Fundació Endesa. En aquest projecte, intenten millorar aspectes de l’edifici de l’escola per fer-la més inclusiva i més segura. Ho fan a partir de la robòtica i el disseny i la impressió 3D. El dia 1 de Juny es realitza la Fira […]

PROJECTE RETOTECH 22-23 Llegeix més »

REPTE RETOTECH (STEAM)

Els i les alumnes de 6è portem una sèrie de mesos treballant diferents tipus de robots. Mig grup treballa amb Lego Mindstorm, uns robots que es construeixen amb peces de lego i un “brick” que han de programar amb blocs. Al final han de programar el robot per tal que resolgui una problemàtica en un

REPTE RETOTECH (STEAM) Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut