Micro:bit sisè

🤖🤖 Avui a llenguatge computacional amb makecode hem programat la placa micro:bit de tal manera que simulés un dau de sis cares. Hem jugat a veure qui treia a l’atzar el nombre més alt! 🎲🎲

Acomiadament de l’Ángeles

Aquest passat divendres es va jubilar l’Ángeles, companya des de feia molts anys i que ens mantenia l’escola neta com una patena! ✨✨Ara que deixes de treballar arriba el moment per dedicar-te a gaudir i relaxar-te: temps lliure, oci, aficions, família, i sobretot cuidar-te.
Esperem que gaudeixis molt d’aquesta nova etapa. Et trobarem a faltar. ❤️

Robòtica Tercer

🤖🤖 Continuem amb la maqueta del repte PLAYMAKERS, dissenyant un element motoritzat i programant amb legowedo. Ja queda poquet per a la competició de la First Lego League. Estem on 🔥🔥🔥

Camí sensorial de Cicle Inicial

A Cicle Inicial vam fer un camí sensorial on es podien trobar materials suaus, tous, aspres, durs… Els nens i nenes de primer i segon s’ho van passar d’allò més bé experimentant el contacte dels seus peus amb els diferents materials!!👣

ELS NENS DE PRIMER HEM ANAT AL PARC AGRARI DE SANT BOI

Els nens i nenes de primer hem anat al parc agrari de Sant Boi a conèixer més sobre la planta i fruit de la carxofera. Sort què ja sabem molt de plantes, fruites i verdures i així ho hem demostrat!

La poma

A P3 estem fent un treball de la poma. Parlant de com són, un infant va dir que eren blaves… Però, de quin color son? Vam anar al mercat a comprar pomes. Vam aprofitar per esmorzar a l’aire lliure i jugar una estona al parc. Ja a la classe, i després de parlar-ne, en vam fer un suc ben bo

A P3 classifiquem segons 2 atributs

Una tarda els petits/es de l’escola es van trobar el pati ple de figures geomètriques, de diferents formes, tamanys i colors. Entre tots/es les van classificar segons forma i color. A l’acabar van autoavaluar-se: Ho he fet bé? M’he esforçat? M’ha agradat? I, per acabar, tot recollit al seu calaix.

Les nenes i els nens de P5 ens fem grans!

Viatgem en el temps! PROJECTE EDAT ANTIGA- FENICIS I CARTAGINESOS

Aquest curs a cinquè estem amb el projecte EDAT ANTIGA, on estem investigant i coneixent les diferents civilitzacions que van haver-hi cronològicament.

A continuació us volem mostrar una de les civilitzacions que hem estat treballant i que hem gaudit molt realitzant les diferents recerques sobre els fenicis i cartaginesos.

Però no ens quedem aquí! Continuem viatjant en el temps i ara estem investigant la següent civilització , que són els EGIPCIS.