desembre de 2022

A la recerca del tió!

El passat dilluns 5 de desembre els alumnes d’Infantil van sortir al parc de la muntanyeta a buscar el tió! Estava amagat sota unes fulles i el van trobar molt de pressa! Va ser tot un èxit! 👏 Ara que ja el tenim a l’escola, li estem donant menjar, perquè creixi i es faci molt

A la recerca del tió! Llegeix més »

Sortida al CaixaForum

El passat divendres 2 de desembre els alumnes d’Infantil van anar a Barcelona a fer una visita al CaixaForum. Van fer una activitat relacionada amb els colors i les formes de l’autor Sol LeWitt. Va ser molt divertit!😊

Sortida al CaixaForum Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut