Tió del barri
El Tió del barri
El passat dilluns 5 de desembre els alumnes d’Infantil van sortir al parc de la muntanyeta a buscar el tió! Estava amagat sota unes fulles i el van trobar molt de pressa! Va ser tot un èxit! 👏 Ara que ja el tenim a l’escola, li estem donant menjar, perquè creixi i es faci molt
A la recerca del tió! Llegeix més »
El passat divendres 2 de desembre els alumnes d’Infantil van anar a Barcelona a fer una visita al CaixaForum. Van fer una activitat relacionada amb els colors i les formes de l’autor Sol LeWitt. Va ser molt divertit!😊
Sortida al CaixaForum Llegeix més »
Families a l’enllaç següent podeu trobar un munt d’activitats online per realitzar amb els vostres fills i filles . http://www.ceip-diputacio.com/la%20motxilla.htm
Clica aquí per accedir a “La Motxilla” Llegeix més »