SORTIDA A LA BIBLIOTECA 1R
Els nens i nenes de 1r el dimarts passat vam anar a la biblioteca Jordi Rubió i Balaguer. Allà ens van explicar com funcionava la biblioteca i com podíem fer-nos el carnet per poder fer el préstec d’un llibre. També, ens van dir quins tipus de llibres havia a la biblioteca,com per exemple de coneixements, […]
SORTIDA A LA BIBLIOTECA 1R Llegeix més »

