PROJECTE RETOTECH 22-23
L’alumnat de 6è està acabant de preparar el seu projecte RETOTECH de la Fundació Endesa. En aquest projecte, intenten millorar aspectes de l’edifici de l’escola per fer-la més inclusiva i més segura. Ho fan a partir de la robòtica i el disseny i la impressió 3D. El dia 1 de Juny es realitza la Fira […]
PROJECTE RETOTECH 22-23 Llegeix més »

