Menjador

L’Escola disposa de servei de menjador que gestiona el Consell Comarcal (ja no ho fa l’escola), a través de  l’empresa Endermar.

L’horari de menjador per a l’alumnat d’ Educació Infantil és de 12:30 a 15:00 i per a Primària és de 13:00 a 15:00.  Durant la jornada intensiva de juny, l’horari serà de 13:00 a 15:00 per a tothom.

Si un nen o nena necessita quedar-se al menjador, cal que ho notifiqui a la Glòria a les 9:00 quan entren a l’escola.  També cal notificar si un alumne necessita fer dieta.  No es podrà quedar al menjador cap alumne/a que arribi més tard de les 9:30 i que no sigui per causes de força major justificades. En aquests casos és responsabilitat de la família fer-ho saber a la responsable de menjador abans de les 9:30.

Pagaments: Per poder utilitzar el servei de menjador cal estar al dia dels pagaments, o bé abonant el preu el mateix dia que es fa ús del servei o  bé per avençat. EN CAP CAS ES POT QUEDAR NINGÚ QUE NO HAGI PAGAT. El cobrament el farà la Glòria, però en cap cas es pot saltar les normes que ha marcat aquesta empresa .

Els preus per aquest curs  son els següents:

Alumnes fixos

Sense beca de menjador 6.80 €/dia

Amb beca de menjador 2.36 €/dia

Es considera alumnes fixos els nens i nenes  que es queden al menjador COM A MÍNIM 3 dies a la setmana, o en cas de ser  2 germans o més COM A MÍNIM 2 DIES A LA SETMANA cada un.

Alumnes esporàdics

Sense beca de menjador 6.20 €/dia