Resolem l’enigma!

Els nens i nenes de tercer s’han reunit cadascú amb el seu equip cooperatiu per resoldre l’enigma.

Dos grups ho han aconseguit! Vinga pares i mares, a veure si hi aconseguiu!!!!!! ?

Desplaça cap amunt
Ves al contingut