Els nens i nenes de tercer s’han reunit cadascú amb el seu equip cooperatiu per resoldre l’enigma.
Dos grups ho han aconseguit! Vinga pares i mares, a veure si hi aconseguiu!!!!!! ?
Els nens i nenes de tercer s’han reunit cadascú amb el seu equip cooperatiu per resoldre l’enigma.
Dos grups ho han aconseguit! Vinga pares i mares, a veure si hi aconseguiu!!!!!! ?
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress