P5

SANT JORDI 2025

L’alumnat d’Infantil ha gaudit de la Diada de Sant Jordi realitzant uns tallers internivell en els quals han elaborat punts de llibre, roses de paper, un castell de galetes i, també, s’han pogut caracteritzar dels personatges més rellevants de la llegenda com el drac, el cavaller i la princesa amb el taller de pintacares. A […]

SANT JORDI 2025 Llegeix més »

PABLO PICASSO I EL CUBISME

L’alumnat d’I5, al llarg de les darreres setmanes, ha descobert la vida i la trajectòria artística d’un dels màxims representants del Cubisme, el Pablo Picasso. Una caixa sorpresa que es van trobar en arribar a la classe, amb la lletra “C” de “correu”, va ser el tret de sortida perquè els nens i les nenes

PABLO PICASSO I EL CUBISME Llegeix més »

Sortida Cosmocaixa

El passat 17 de maig, els nens i nenes d’Infantil van visitar el CosmoCaixa. Primer, van explorar el museu, descobrint exposicions interactives que van despertar la seva curiositat científica. Després, van gaudir del Bosc Inundat, on van observar animals exòtics en un entorn amazònic recreat. Finalment, van participar en l’activitat Click, un taller educatiu ple

Sortida Cosmocaixa Llegeix més »

Sant Jordi 2024

En l’esperit de la celebració cultural i literària de Sant Jordi, hem organitzat tallers a l’escola per a l’alumnat d’infantil. Des de la creació de punts de llibre fins al visionament de la llegenda de Sant Jordi i el drac, els nostres petits han explorat la màgia d’aquesta festa. A més, han participat en tallers per

Sant Jordi 2024 Llegeix més »

VISITEM EL MUSEU PICASSO

Els nens/es d’I-5 hem visitat el Museu Picasso. A la nostra classe estem treballant la seva vida i algunes de les seves obres segons l’època de la seva vida per la qual estava passant, ja que, Picasso, pintava segons les seves emocions. També, hem gaudit molt de l’estona del dinar i lleure al Parc de

VISITEM EL MUSEU PICASSO Llegeix més »

FEM UN VOLCÀ!

Els nens i nenes d’I-5 hem après una mica més sobre els volcans fent aquest experiment. Gràcies als productes utilitzats (vinagre, sabó i bicarbonat sòdic) s’ha produït una reacció química que simula una erupció volcànica, i aquesta part és la que més ens ha agradat!!!  

FEM UN VOLCÀ! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut