Proposta de Música

El grup de mestres de música de Sant Boi llencen el repte de fabricar un instrument musical, per sortir a tocar-lo el dia 16 d’abril a les vuit del vespre.

La nostra escola s’ha volgut, en aquest dies, sumar a aquest repte, acceptes?

Mira el vídeo clicant sobre el vídeo:

No teniu el material que surt al vídeo? Podeu fer aquestes maraques. Segur que teniu a casa tot el necessari! Vosaltres mateixos inventar noves formes de decorar-la

Una abraçada molt forta!

Clica AQUÍ i veuràs el vídeo:

 

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut