Per contactar amb tot l’equip

Benvolgudes famílies,

Habilitem per comunicar-vos amb vosaltres una sèrie de correus electrònics per poder comunicar-vos amb les mestres i els mestres, o retornar alguna tasca que us hagin enviat pel Tellfy o el wasap dels diferents cursos. També habilitem un número de telèfon per qualsevol consulta, tota aquesta informació la podeu trobar pels diferents cursos, l’apartat de l’Espai (activitats d’educació emocional de Sònia) i equip directiu.

L’aplicació Tellfy també funciona a través de l’ordinador i de la tablet, l’enllaç per l’ordinador és aquesta, en allà també trobareu un enllaç per descarregar-se l’aplicació. Feu clic en el següent enllaç:  https://web.tellfy.com/inicio

No dubteu de fer servir qualsevol d’aquests canals per comunicar-vos amb nosaltres, ara el més important sou vosaltres, els vostres fills i les vostres filles, i que puguin aprofitar el temps que hem d’estar confinats per no perdre el ritme de l’escola.

Cuideu-vos molt!

escola.montbaig.p3@gmail.com