Projectes de centre per a l’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA)

ACTIVITATS POEFA A LA NOSTRA ESCOLA

El curs 2019/20 incorporem a la nostra programació anual cinc de les activitats han quedat enriquides amb un recurs econòmic provinent del Ministeri i del Fons Social Europeu, amb el suport del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Són activitats en les que intervenen tot l’alumnat de cicle superior del centre ( cinquè i sisè ) i contribueixen a la millora de la qualitat educativa del nostre centre.

Gràcies a aquest suport l’alumnat del cicle superior enriqueixen les seves experiències en un taller de ciències on treballen amb material de laboratori real, incloent-t’hi microscopis i lupes binoculars, es fa un agrupament flexible que dóna suport al treball per projectes a cinquè i sisè, un suport a infants que mostren determinades necessitats, un taller lúdic, esportiu i artístic extraescolar  pel nostre alumnat a les hores de menjador  i un seguit d’activitats d’educació emocional, que estem incorporant al nostre Projecte de Convivència.

Comptem amb uns proveïdors i  facilitadors  d’aquestes activitats que comparteixen amb nosaltres el goig d’educar, amb els que estem compartint unes experiències educatives meravelloses,  els nostres proveïdors són: l’Esplai Eixida, la Fundació Catalana de l’Esplai, la Fundació Pere Tarrés i l’Equip SEER. L’Esplai Eixida és un company de camí des de fa molts anys, i des de fa dos és el nostre soci amb la intenció d’enriquir el nostre projecte comú amb un projecte amb dinàmica d’Educació 360, i als altres companys nous els hi donem la benvinguda a la nostra aliança.

Gràcies a aquesta iniciativa a la nostra escola podem portar a terme els projectes de centre per a l’èxit educatiu a favor del nostre alumnat.