Els sentits. El gust

 

Els nens i nenes de primer estem treballant els sentits i avui hem  treballat el Gust. Hem fet un tastet  d’aliments dolços i salats i ens hem adonat de la gran diferència que hi ha. Alguns no ens han agradat gens i altres estaven boníssims. Ha estat una experiència enriquidora!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut