Nom de l'autor: Ana Millan

Els sentits. El gust

  Els nens i nenes de primer estem treballant els sentits i avui hem  treballat el Gust. Hem fet un tastet  d’aliments dolços i salats i ens hem adonat de la gran diferència que hi ha. Alguns no ens han agradat gens i altres estaven boníssims. Ha estat una experiència enriquidora!

Els sentits. El gust Llegeix més »

Visitem el MAC

Els nens i nenes de C.I, hem visitat el Museu Arqueològic de Catalunya i hem après moltes coses de com vivien els homes i dones de la Prehistòria. Ho hem passat molt bé!

Visitem el MAC Llegeix més »

VISITEM EL MUSEU PICASSO

Els nens/es d’I-5 hem visitat el Museu Picasso. A la nostra classe estem treballant la seva vida i algunes de les seves obres segons l’època de la seva vida per la qual estava passant, ja que, Picasso, pintava segons les seves emocions. També, hem gaudit molt de l’estona del dinar i lleure al Parc de

VISITEM EL MUSEU PICASSO Llegeix més »

FEM UN VOLCÀ!

Els nens i nenes d’I-5 hem après una mica més sobre els volcans fent aquest experiment. Gràcies als productes utilitzats (vinagre, sabó i bicarbonat sòdic) s’ha produït una reacció química que simula una erupció volcànica, i aquesta part és la que més ens ha agradat!!!  

FEM UN VOLCÀ! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut