Els alumnes del primer cicle de primària han gaudit d’un dia al MNAC

Els alumnes del primer cicle de primària hem anat a visitar el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC). Teniem organitzada una activitat que es diu “T’Has Retratat” i la veritat és que ens ha agradat molt i hem vist moltes obres d’altres èpoques. Hem descobert alguns dels materials amb que està feta la pintura a l’oli, els diferents gràfits dels llapis….
També hem descobert un autoretrat d’una pintora desconeguda per nosaltres, la Lluïsa Vidal, que va ser la primera dona estudiant d’Art i ens van explicar tots els problemes que va tenir per ser dona en aquella època. El Retrat i l’Autoretrat era una manera de fer-se una fotografia i nosaltres ens vam quedar retratats en un paissatge estiuenc. Ara toca treballar el nostre autoretrat a l’escola.
Ha estat un matí molt bonic i ens han convidat a tornar al Museu.