Els alumnes de 5è han gaudit fent tallers de nadal. Entre tots hem guarnit el passadís de l’escola i l’aula, hem fet petits detalls per regalar als companys i manualitats.
Junts som un equip!
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar