Concert de Nadal

Els grups que formen la nostra petita orquestra de corda, ens han ofert un concert de Nadal aquest passat 20 de desembre a les pistes de l’escola, amb distància i amb mesures de seguretat, mesures que no van apaivagar l’espectacle musical que ens van donar l’alumnat de quart, cinquè i sisè de la nostra escola. Tota la comunitat educativa de la nostra escola mostrem amb orgull el talent i l’esforç de les nostres nenes i dels nostres nens més grans.

Agraïm l’esforç de les nostres companyes Pepi Izquierdo i Maria Gomis de la MM Blai Net, que amb el seu esforç i dedicació han aconseguir fer que els nens i les nenes de la nostra escola tinguin l’oportunitat d’aprendre música vivint l’experiència d’interpretar peces musicals al violí, la viola i el violoncel.

Cliqueu al damunt de cadascuna de la foto de cada grup i podreu gaudir del concert de cadascun dels nostres grups de músics

Grup de 4t: toquen les següents peces:

• Oh, Belinda!
  • Ara ve Nadal.
  • Can can
Grup de 5è: toquen les següents peces:

• Estrelleta.
  • Foodsprints in the snow.
  • Jingle bells.
Grup de 6 è: toquen les següents peces:

• Under the Coconut.
  • We will rock you.
  • Jingle bells.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *